TRAINIG COMUNICARE ȘI NEGOCIERE ÎN VÂNZĂRI
Indiferent de etapa in care te afli in cadrul carierei tale in vanzari, cauti mereu sa-ti imbunatatesti performantele. Doar asa poti sa te mentii in top. Caci oricarui agent i s-a intamplat cel putin o data o situatie in care clientul refuza sa cumpere sau acesta nu este multumit de ceea ce a cumparat.
Trainingul de Vanzari este adresat agentului de vanzari orientat pe client, celui care vrea sa minimalizeze situatiile de pierdere prin aplicarea unei strategii de identificare a nevoilor clientului si de particularizare a ofertei de produse si servicii in functie de acestea. Este agentul de vanzare care aduce plusvaloare in relatia sa cu clientul si vinde beneficii. Este acela care urmareste situatiile de castig reciproc, deopotriva al agentului si al clientului. In acest sens, cursul de Vanzari este orientat pe dezvoltarea abilitatii agentilor de vanzari de a trata cu diverse tipologii de clienti si de a aborda strategii de negociere eficiente.
Obiective:
- Intelegerea procesului de vanzare in profunzime;
- Deprinderea unor notiuni de psihologia clientului;
- Dezvoltarea abilitatilor de negociere si persuasiune;
- Cresterea calitatii actului de vanzare;
- Cresterea cifrei de afaceri prin cresterea vanzarilor.
- Confort in abordarea clientilor dificili si atipici;
- Cresterea vanzarilor prin excelenta echipei;
- Plus valoare pentru organizatie.
- Intelegerea si valorificarea optima a cunostintelor si abilitatilor necesare in procesul de negociere;
- Consolidarea increderii in sine si a atitudinii pozitive ce trebuie adoptata in context de negociere;
- Castigarea si mentinerea unui avantaj competitiv cu ajutorul echipei de negociatori, care vor fi atat creatori, cat si implementatori ai strategiilor de negociere;
- Cresterea profitului companiei datorita capacitatii angajatilor sai de a lua deciziile optime intr-un mediu de afaceri dinamic si cu provocari diverse.
Pret: cere ofertă