Denumire program: Particularităţile proiectării și predării simultane la nivel primar şi gimnazial
Durata totală a programului:100 ore
Grupul țintă:personal didactic de predare din învățământul preuniversitar
Numărul de credite profesionale transferabile:23
Categoria programului :Program deDezvoltare profesională în concordanţă cu politicile şi strategiile Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, conform art. 244 alin. (5) lit. e) şi f) din Legea nr. 1/2011
Tipuri de competențe dobândite:
- Dezvoltarea şi extinderea competenţelor transversale privind interacţiunea şi comunicarea cu mediul social şi cu mediul pedagogic, asumarea de responsabilităţi privind organizarea, conducerea şi îmbunătăţirea performanţei strategice a grupurilor profesionale, autocontrolul şi analiza reflexivă a propriei activităţi şi altele
Domeniul tematic in care se incadreaza programul:proiectare curriculara/strategii didactice de predare, invatare, evaluare
Scopul Programului:“Particularităţile proiectării și predării simultane la nivel primar şi gimnazial”, realizează o integrare a cunoştinţelor de bază din domeniul proiectării și predării simultane, având ca scop formarea cadrelor didactice din perspectiva modelului scientist-practitioner (cercetător ce aplică permanent rezultatele în practică).
Teme:
- Clasele simultane
- Planificarea și proiectarea
- Activitatea de predare în clasa simultana
- Evaluarea în regim simultan
- Spaţiul şcolar simultan
Evaluarea finală a programului de formare se realizează prin susţinerea în şedinţă publică a unui proiect/teme din portofoliul realizat pe baza cerințelor, in urma dobândirii noilor cunoștințe